Language

       Language [ alt ]

TCD

TCD

چگونه مي‌توان کنسول دراور را داخل رک نصب کرد؟

  پرسش
 

به طورکلی به دو دسته تقسیم می‌شود.
دستة اول: جهت نصب بر روی رک‌های با عمق کمتر از 100 ( که از ریل‌های ثابت استفاده می‌شود).
دستة دوم: جهت نصب بر روی رکهای با عمق 100 و بالاتر (که از ریلهای متحرک استفاده میشود).

  پاسخ
 

 با چه password  و usernameاي مي‌توان وارد سيستم شد؟

  پرسش
 

به صورت پيش‌فرض نام کاربري و رمز عبور (00000000) است.

  پاسخ
 

رمز عبور فراموش شده است و یا با وارد کردن آن عمل نمی‌کند، چطور مي‌توان اين مشکل را برطرف ساخت؟

  پرسش
 

جهت ریست شدن دستگاه باید با واحد خدمات پس از فروش تماس گرفته شود

  پاسخ
 

کی‌بورد يا کی‌پد ماوس کار نمی‌کند، و یا به‌طور تصادفي عمل می‌کند، چه کاري بايد انجام دهيم؟

  پرسش
 

ابتدا باید از سالم بودن کابل kvm اطمینان حاصل شود که آیا با کنسول مربوطه تطابق دارد یا خیر و بعد از اطمینان از این مورد جهت تست تخصصی، لازم است دستگاه به بخش خدمات پس از فروش شرکت ارسال گردد.

  پاسخ
 

صفحة مانیتور پرش دارد و یا رنگ‌های پس‌زمینه آن به‌هم می‌خورد، آيا اين مشکل قابل حل است؟

  پرسش
 

بعد از اطمینان از سالم بودن کابل kvm، دستگاه باید جهت تست و تعمیرات تخصصی به شرکت ارسال گردد.

  پاسخ
 

صفحةmenu  کنسول دراور چگونه ظاهر مي‌شود؟

  پرسش
 

جهت نمایش menu و سويیچ کردن بین پورتهای کنسول دراور، دوبار به‌صورت پي در پي Scroll Lock را بزنيد و سپس دکمة Space را فشار دهيد.

  پاسخ
 

سرور روشن است ولی صفحه‌نمايش کنسول چیزی نمایش نمی‌دهد، چه مشکلي به وجود آمده است؟

  پرسش
 

کابل kvm از پورت خارج شده است و یا در داخل کابل قطعی وجود دارد.

  پاسخ
 

کنسول دراور در داخل رک نصب شده است ولی ماوس و کی‌بورد کارنمي‌کنند، چه اتفاقي افتاده است؟

  پرسش
 

احتمالا روی بُرد کنسول، ولتاژ القا شده است. جهت رفع این مشکل باید رک به سیستم busbar مجهز شود و همچنین سیم اِرت رک وصل شود. بعد از انجام این مراحل، سرور restart گردد و کابل kvm به ترتیب به مانیتور، ماوس و کی‌بورد متصل شود.

  پاسخ
 



توصیه:

*   در صورت امکان، تمامی کنسولها در داخل رکهایی نصب گردند که به سیستمbusbar  مجهز باشند و جهت جلوگیری از بروز مشکلات متداول در کنسول فقط از نمایندة مجاز، کابلkvm  تهیه گردد.
*    در صورت انجام اين عمليات و عدم رفع مشکل، باید دستگاه جهت تست و تعمیرات تخصصی به قسمت خدمات پس از فروش ارسال گردد.