Language

       Language [ alt ]

TRG-1049

TRG-1049

صفحه‌کليد کنترلي (کي‌پد) روي در رک عمل نمی‌کند، چطور اين مشکل برطرف مي‌شود؟

  پرسش
 

بهتر است اتصال کانکتور کابل رابط فینگر با صفحه‌کليد کنترلي در رک تست گردد

  پاسخ
 

در رک باز است ولی پنل پیشانی (پنل کنترلي داخلي) عمل نمی‌کند، جهت بررسي عملکرد آن چطور مي‌توان اقدام کرد؟

  پرسش
 

برای کنترل عملکرد پنل پیشانی، حتما باید کاربر با رمزadmin  وارد شود.

  پاسخ
 

بوق هشدار لرزش مرتبا به صدا درمي‌‌آيد، چگونه مي‌توان صداي بوق را قطع کرد؟

  پرسش
 

با چرخاندن پيچ تنظيم، حساسيت آن را کم کنيد تا مشکل برطرف شود

  پاسخ
 

دما در محدودة کارکرد فن‌ها است، ولی فن‌ها کار نمی‌کنند، چطور مي‌توان فن‌ها را به کار انداخت؟

  پرسش
 

سیستم سرمايشي (cooling) در حالت on می‌باشد و بایدoff  شود.

  پاسخ
 

کاربر با رمزadmin  به پنل دسترسی ندارد، دليل اين عدم دسترسي چيست؟

  پرسش
 

رمزadmin  و user سهوا یکی شده است و باید رمز admin را تغییر داد.

  پاسخ
 

در صورتي که برق قطع شده باشد، چطور مي‌توان در رک را باز کرد؟

  پرسش
 

با بازکردن در کناري رک، دسترسي به قسمت قفل مغناطيسي فراهم مي‌گردد که روي آن يک ضامن دوحالته تعبيه شده است، باید وضعیت ضامن مگنت را از مغناطیسی به مکانیکی تغییر داد

  پاسخ
 

فن‌ها دائما کار مي‌کنند، چطور مي‌توان اين مشکل را حل کرد؟

  پرسش
 

بازة دمایی باید تغییر کند و بازة دمایی مناسب اختصاص داده شود

  پاسخ
 

مگنت مغناطیسی عمل نمی‌کند، چطور مي‌توان مشکل را برطرف ساخت؟

  پرسش
 

 باید مسیر اتصال سیم تا مگنت مغناطیسی به طور کامل بررسي و تست گردد

  پاسخ
 

رمز admin فراموش شده است، چگونه مي‌توان اين مشکل را برطرف ساخت؟

  پرسش
 

فشردن کلید F3 و تماس با واحد خدمات پس از فروش شرکت تيام شبکه.

  پاسخ
 

لایت‌پنل (Light Panel) روشن نمی‌شود، چه اتفاقي افتاده است؟

  پرسش
 

ممکن است اتصال سیم ورودی و خروجی لایت‌پنل به بُرد دچار قطعی باشد، علاوه بر اين باید ازسالم بودن لامپ لایتپنل اطمینان حاصل شود

  پاسخ
 
 

صدای بوق هشدار مرتبا به گوش میرسد، دليل اين مشکل چيست؟

  پرسش
 

ابتدا باید بررسي شود که صدای بوق هشدار مربوط به کدام قسمت از بُرد میباشد (ولتاژ، دما، و ...)، سپس تنظیمات مناسب انجام شود

  پاسخ
 
 

چگونه مي‌توان رمز کاربر را تغيير داد؟

  پرسش
 

کليد F1 جهت تغییر رمز  admin و کليد F2 جهت تغییر رمز  user.

  پاسخ
 
 

صدای بوق هشدار مربوط به اِرت میباشد، چگونه مشکل برطرف میگردد؟

  پرسش
 

از سالم بودن سیم اِرت ساختمان، چاه اِرت و همچنین از اتصال تجهیزات نصب شده در داخل رک اطمينان حاصل کنيد

  پاسخ
 
 

چگونه مي‌توان لامپ داخلي رک (Light Panel) را روي بُرد نصب کرد؟

  پرسش
 

 از طريق اتصال دو شاخة لامپ (لایت‌پنل) به خروجی پریز بین راهی در قسمت بالای رک

  پاسخ
 
 

در صورت اختلال در تنظیمات بُرد و مختل شدن فرمانها، چطور مي‌توان مشکل را برطرف ساخت؟

  پرسش
 

با تغییر حالت factory setting ازno  به yes در منوي بُرد رک.

  پاسخ
 
 

چگونه مي‌توان سرعت کارکرد فنها را با توجه به شرایط محیطی تنظيم کرد؟

  پرسش
 

 به صورت خودکار با توجه به بازة دمایی تعریفشده، سرعت کارکرد فن‌ها متفاوت است

  پاسخ
 



توصيه:

  با توجه به تغییراتی که در قسمت مونتاژ برد رک های دیجی و اینتلی (جهت سهولت در ارائه خدمات پس از فروش و دسترسی های آسان) ایجاد شده است، بردهای مذکور به صورت کاملاً ماژولار ( به همراه کلیه حسگرها و تجهیزات الکترونیکی وابسته) با قابلیت افزودن فن درون سینی جاگذاری شده است و پیش بینی شده که در صورت بروز مشکل، سینی از داخل رک به صورت کشویی خارج شود و قابل ارسال به شرکت تیام شبکه باشد.