گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات مانیتورینگ شرکت تیام شبکه
گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات مانیتورینگ شرکت تیام شبکه
تمامی تجهیزات سیستم مانیتورینگ در برابر عیوب موجود ، مشکلات تولید و همچنین خرابی حین کارکرد، شامل گارانتی تعویض به مدت ۱۲ ماه از تاریخ فروش و نصب هستند.
خدمات سرویس و نگهداری سیستم پس از اتمام دوران گارانتی به مدت ۱ سال می باشد که در این زمان شرکت متعهد به تامین قطعات یدکی و ارائه خدمات تعمیر و سرویس های لازم می باشد. لازم به توضیح است که قیمت قطعات و هزینه خدمات بر مبنای قیمت روز محاسبه میشود.
شرایط گارانتی برای نرم افزار مرکزی به مدت ۱۲ ماه پس از اتمام کار و تحویل سامانه میباشد.
خدمات پشتیبانی از نرم افزار به مدت ۲ سال میباشد که در صورت وجود مشکل بر روی نرمافزار کارشناس مربوطه راهنماییهای لازم را ارائه کرده و در صورت عدم رفع آن به صورت حضوری به محل پروژه مراجعه مینماید.
ارائه خدمات گارانتی با توجه به شرایط زیر میباشد:
- به منظور استفاده از خدمات گارانتی، ارائه فاکتور فروش با امضای فروشنده، تاریخ خرید با مدت اعتبار و مشخصات کالا الزامی میباشد.
- شرایط گارانتی نصب و راهاندازی سیستم تنها در مواردی برقرار است که محصول توسط این شرکت نصب و راهاندازی شود.
- درصورتی که نصب تجهیز توسط شرکت/اشخاص متفرقه انجام گیرد، عیوب ناشی از عدم نصب صحیح دستگاه شامل شرایط گارانتی نمیشوند.
- در صورتی که تنظیمات نرمافزاری توسط بهرهبردار سامانه یا شرکت/اشخاص دیگری انجام گیرد به طوریکه اختلال در عملکرد سامانه بوجود بیاید شامل شرایط گارانتی نمیشود.
- هرگونه تغییر و یا تعمیر سیستمهای کنترل و مانیتورینگ توسط اشخاص متفرقه موجب ابطال گارانتی میشود.
- خرابیهای ناشی از عدم توجه به دستورالعملهای نصب، راهاندازی و کارکرد سیستم شامل گارانتی نمیشوند.
-
ضمانت دستگاه، مربوط به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه، آتش، نفود مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به عدم استفاده از سیم زمین، ولتاژ القایی، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه، صدمات حین حمل، استفاده نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد)، دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز نمیباشد.