درباره تیام

با تیام شبکه بیشتر آشنا شوید

گروهی که به همت چند جوان متخصص در زمینه دانش IT در سال 1371 شکل گرفته بود، فعالیت رسمی خود را با نام تیام شبکه به شماره ثبت 113386 در سال 1374 آغاز کرد. این شرکت به‌ طور تخصصی در زمینه شبکـه‌ های کامپیـوتری فعالـیت داشـته است و پلـه‌های ترقـی را به یـاری خـداوند و با تکـیه بر دانش فنـی نخبگـان،بکـارگیری کارشناسان مجرب و استفاده از سیاست‌های روز بـازاریابی، یکی پس از دیگری طی نموده است. واژه «تیــام» در لهجه محلی لُـری (از اقوام اصیـل ایـرانی)، به معنای «چشم‌هـایم» است، که اشـاره به چشمان همیشه بیدارش به فناوری روز دنیا در امر ارتباط دیتا (Data Communication) دارد. شرکت تیام شبکه، با نزدیک به دو دهه سابقه فعالیت در این زمینه، به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشگام در پیشبرد صنعت IT کشور، مشغول به فعالیت استو با اتکا به دانش علمی کارشناسان مجرب و کارآزموده خود و بهره‌گیری از تازه‌ترین فناوری‌های روز دنیا در صنعتITهمـواره سعی بر این داشته است تا در زمینـه ارتقای سـطح دانش فنی و بهره‌گیری از جلـوه‌های کارآمد این صنعت، گامی بلند و استوار در کشور بردارد.

شرکت تيام شبکه در زمينه هايي که در زير مي‌بينيد، نسبت به تامين تجهيزات و ارائه خدمات اقدام کرده است.

  • Campus Network, LAN
  • WAN
  • Data Center

تامين تجهيزات و ارائه خدمات شرکت تيام شبکه به شرح زير است :

  • مشاوره و امکان سنجی
  • طراحی
  • نظارت بر اجرا
  • نصب، راه اندازی و پیاده سازی
  • کابل کشی ساخت یافته بر مبنای توپولوژیهای TOR و EOR در مراکزداده
  • تست و تائید کیفیت کارکرد
  • شماره گذاری و مستند سازی
  • آموزش
  • پشتیبانی

هم اکنون این شرکت جایگاه خود را به‌عنوان یکی از بزرگترین و مجربترین شرکت‌های عرضه‌کننده انواع خدمات شبکه‌های دیتا به اثبات رسانده است، و ضمن عضویت در شـورای عالی انفورمـاتیک، بر اسـاس آیین‌نامه تشخیـص صلاحیت و طبقه‌بندی شرکـت‌های داده‌ورزی در این شورا، موفق به کسب رتبه 1 در زمینه تخصصی شبکه داده ها و رتبه 3 در زمینه مشاوره و نظارت بر اجرای طرح های انفورماتیکی و همچنین در زمینه های خدمات پشتیبانی و آموزش و پژوهش گشـته است.

ماموریت شرکت

بطور خلاصه ماموریت شرکت تیام شبکه، کسب و ارائه جدیدترین فناوری ها در عرصه ارتباطات می باشد و چشم انداز آتی شرکت تیام شبکه، گسترش زمینه های فعالیت خود در عرصه فناوری اطلاعات و به تبع آن مشارکت در بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور و منطقه می باشد.
از اینرو سر لوحه اصول شرکت تیام شبکه را CEOS تشکیل می دهند (Customer Satisfaction) رضایت مشتری (Employee improvement) رشد کارکنان (Owners benefit) منافع سرمایه گزارن (Significant other group development) رشد و ارتقای قابل توجه سایر گروه ها من جمله تامین کنندگان، توزیع کنندگان و جامعه.

ارکان جهت­ ساز شرکت تیام شبکه

چشم­ انداز شرکت تیام شبکه ارائه جديدترين محصولات و راهکارهای ارتباطی همگام با شرکت­های معتبر در سطح جهانی، انتخاب اول در بين متقاضيان تجهيزات ارتباطی در ايران و پاسخگویی به تمام نیازهای کشور در این حوزه است، به طوری که در این مسیر، نام تجاری خود را از طریق، وفاداری مشتریان، نوآوری، خلاقیت و بهبود مستمر در کیفیت محصولات و خدمات، تقویت می‌نماید.
ماموریت شرکت تیام شبکه، ارائه کالاها و خدمات قابل اعتماد و با کیفیت، جهت راه­ اندازی زیرساخت فیزیکی شبکه و مرکز داده، برای سازمان‌ها و شرکت­های متوسط و بزرگ دولتی و خصوصی است، به­ طوری که ارزش خلق شده برای مشتریان خود که از مجموعه­ های تابعة سه قوة کشوری، نظیر وزارت­خانه‌ها، بیمارستان‌ها، بانک‌ها، شرکت‌های پتروشیمی، نفت و گاز، مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، نیروهای مسلح، شرکت‌های حمل و نقل ریلی، جاده­ای، هوایی و دریایی هستند، نسبت به هزینه­ ای که می‌پردازند، حداکثر گردد.
همچنین در راستای جلب رضایت مشتریان و افزایش سهم از بازار، اقدام به سنجش مداوم سطح رضایت‌مندی مشتریان نموده و بر اساس گزارش­های دریافتی از واحد CSM، اقدامات اصلاحی مورد نیاز را تعریف و محصولات و خدمات را طبق خواست مشتری به­ روز رسانی و عرضه می‌نماید. تلاش این شرکت در بهبود سطح کیفیت محصولات و خدمات تا بدان جا بوده است که موفق به کسب استانداردهای بین‌المللی ایزو 9001، 14001، 18001، 11801 IECو HSE شده است.
این شرکت اهداف خود را ضمن پایبندی به ارزش‌هایی که بدان معتقد است دنبال می‌کند و با گزینش و استفاده از نیروهای کارآمد به فعالیت در یک فضای رقابتی سالم، همراه با نوآوری، کارآفرینی، مشتری­ مداری می‌پردازد؛ به طوری که لغزش و تخطی از ارزش‌ها را مساوی با خارج شدن از مسیر چشم­ انداز و مأموریت قلمداد کرده و معتقد است شرکت‌هایی که به اصول ارزشی خود پایبند نباشند، قادر به بقا در این صنعت نخواهند بود.
برای نیل به این اهداف و برنامه‌ها، تمامی رویه‌ها، ساختارها و منابع مالی و انسانی در کنار هم قرار می‌گیرند، تا نتایج مورد انتظار در زمان موثر حاصل گردد، و با ایجاد یک رابطة برد - برد در ارتباطات تجاری، گامی موثر در جهت بهبود و ارتقای سطح تامین­ کنندگان، توزیع­ کنندگان و جامعه برداشته شود.

خط مشی شرکت تیام شبکه، در سه بُعد رهبری و مدیریت، مشتریان، و جامعه و کارکنان دیده شده است :

رهبری و مدیریت :
  • ایمان به تصمیم­ گیری بر پایة تجزیه و تحلیل واقع‌گرایانه
  • تعهد به محرمانگی، یکپارچگی و قابل دسترس بودن اطلاعات
  • تلاش برای تحقق الزامات قانونی، در تمامی ابعاد سیستم مدیریت سازمان
  • بهبود مستمر فرآیندها و عملکرد سازمان در راستای افزایش رضایتمندی کلیة ذینفعان
  • جذب و به‌کارگیری نیروهای متخصص و خلاق به عنوان سرمایه­ های فکری و آینده­ ساز برای جامعه
مشتریان :
  • برآورده ­سازی کلیة نیازمندی‌های مرتبط با محصول و خدمات مشتریان به عنوان عضوی از خانوادة تیام
  • طراحی و ارائه خدمات با کیفیت برتر در حوزة IT جهت برآوردن نیازها و خواسته­ های مشتریان و افزایش سهم از بازار
  • به‌کارگیری انواع فناوری‌های خلاقانه و نوین جهت ارتباط آسان و سریع مشتریان با سازمان
  • ارائه خدمات بهینه با رویکرد بهبود مستمر در جهت رسیدگی موثر و رضایت­ بخش به شکایات و اختلافات مشتریان
جامعه و کارکنان :
  • ایمان به موفقیت سازمان تنها با همراهی سرمایه­ های انسانی خلاق و یادگیرنده
  • بهبود کیفی زندگی کاری، ارتقای سطح انگیزه و سلامت کارکنان
  • ارتقای کارکنان بر مبنای صلاحیت و توانمندی و ارزیابی عملکرد منصفانه و دقیق به­ صورت مستمر
  • توسعة آگاهی و دانش سرمایة انسانی از طریق آموزش
  • تلاش در جهت نیل به محیط زیست پاک از طریق کاهش آلاینده ­های زیست محیطی و تکیه بر پیشگیری از بروز هر نوع آلودگی در محیط زیست
  • ارتقای محیط کاری سازمان از طریق توسعة فرهنگ آراستگی محیط کار