خدمات پس از فروش

 

 

خدمات پس از فروش

 

شرکت تیام شبکه به مشتریان محترم پیشنهاد می نماید که پیش از هر گونه درخواست پشتیبانی فنی، جهت تسریع به کتابچه راهنمای استفاده از دستگاه مراجعه فرمایند. شما با مراجعه به این بخش و یا مرور دستورالعمل های استفاده می توانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را بیابید.

شرکت تیام شبکه تمامی تلاش خود را به منظور فراهم آوردن راهنمایی های لازم برای مشتریان گرامی به عمل می آورد، لیکن در این راستا مساعدت مشتریان محترم موجب تسریع در تشخیص و رفع مشکل خواهد بود. خواهشمند است اطلاعات ذیل را قبل از هر اقدامی استخراج و از طریق نامه یا تماس اعلام فرمایید.

  • مدل، شماره فنی دستگاه مورد نظر(Part Number)  و شماره سریال به همراه اطلاعات مربوط به نسخه Firmware و Driver
  • توضیح اجمالی در ارتباط با شمای کلی شبکه، سیستم عامل، محل قرارگرفتن و نحوه استفاده از دستگاه
  • ذکر پیام خطای مربوط به موضوع
  • ارائه توضیح درباره آخرین تغییرات
  • چه اقدامات بخصوصی پیش از بروز مسئله در شبکه انجام داده اید؟
  • در زمان بروز مشکل در حال انجام چه کاری بوده اید؟
  • مسئله مورد نظر با چه تناوبی تکرار می شود؟