راهنمای پشتیبانی

 

راهنمای پشتیبانی

شرکت تیام شبکه به مشتریان محترم پیشنهاد می نماید که پیش از هر گونه درخواست پشتیبانی فنی، جهت تسریع از بخش سئوالات رایج و متداول (FAQ) سایت این شرکت بازدید یا به کتابخانه راهنمای استفاده از دستگاه مراجعه فرمایند.
شما با مراجعه به این دو بخش و یا مرور دستورالعمل های استفاده می توانید پاسخ بسیاری از سئوالات خود را بیابید.
در صورتیکه مطالب ارائه شده در بخش سئوالات رایج و یا دستورالعمل های مربوطه پاسخگوی نیاز شما نگردید، خواهشمند است از طریق ارسال نامه الکترونیکی به آدرس support@tiamnetworks.com و یا تماس با شماره تلفن 66942323 (21 +98)  داخلی 212 یا 222 موضوع را پیگیری فرمایید.
در صورت برخوردار بودن از ضمانتنامه های Silver و Golden میتوانید از شماره تماس رایگان تیام شبکه (900212TIAM) استفاده نمایید.
شرکت تیام شبکه تمامی تلاش خود را بمنظور فراهم آوردن راهنمایی های لازم برای مشتریان گرامی بعمل می آورد لیکن در این راستا مساعدت مشتریان محترم موجب تسریع در تشخیص و رفع مشکل خواهد بود لذا خواهشمند است اطلاعات ذیل قبل ازتماس یا ارسال نامه تهیه و در نامه یا تماس اعلام گردند.
1- لطفا مدل، شماره فنی دستگاه مورد نظر (Part Number) ، و شماره سریال را به همراه اطلاعات مربوط به نسخه Firmware و Driver اعلام فرمایید
2- خواهشمند است در ارتباط با شمای کلی شبکه، سیستم عامل، محل قرارگرفتن و نحوه استفاده از دستگاه توضیح اجمالی ارائه شود.
3- در هنگام وقوع مشکل در حال انجام چه فعالیتی بوده اید؟ درباره آخرین تغییرات و اقدامات بخصوصی که پیش از بروز مسئله در شبکه انجام داده اید توضیح دهید.
4- لطفا پیام خطای مربوط به موضوع را ذکر فرمایید. کاربران اغلب در زمان بروز مشکل، پیام خطایی دریافت می نمایید.
5- مسئله مورد نظر با چه تناوبی تکرار می شود؟