خدمات پشتیبانی
خدمات پشتیبانی
در صورت نیاز کارفرمایان به ارائه خدمات پشتیبانی روی پروژه های اجرا شده، این شرکت آمادگی دارد تا خدمات پشتیبانی خود را سه سطح پیشگیرانه، کامل و تمام وقت ارائه نماید.
ردیف | شرح | سطح یک | سطح دو | سطح سه |
---|---|---|---|---|
۱ | پشتیبانی پیشگیرانه (Basic Preventive Maintenance) | ● | ||
۲ | پشتیبانی کامل (Preventive and Maintenance) | ● | ||
۳ | پشتیبانی تمام وقت (Coverage Plus Preventive Maintenance) | ● |
همواره مشتریان و کارفرمایان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در حوزه خدمات پشتیبانی از طریق ارسال نامه الکترونیکی به آدرس solution@tiamnetworks.irو یا تماس با شماره تلفن ۶۶۹۴۲۳۲۳ (۹۸۲۱+) داخلی ۳ موضوع را پیگیری فرمایید.