رضایتمندی مشتریان همواره از الویتهای شرکت تیام شبکه بوده است و این شرکت میکوشد تا کالا و خدمات خود را با شرایط مطلوب به دست مشتریان و کارفرمایان برساند. با وجود این، ممکن است مشتریان، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی، خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
شرکت تیام شبکه مطابق شرایط عمومی ضمانت کالا مندرج در قوانین و مقررات سازمان نظام صنفی رایانه ای، علاوه بر ارائه خدمات گارانتی در سه سطح استاندارد، نقره ای و طلایی به مدت یک سال برای تمام محصولات و به مدت دو سال برای کالاهای یونیکام، روی تمامی کالاهای خود اقدام به ارائه خدمات پس از فروش به مدت ۵ سال نموده است.
همچنین جهت اطمینان مشتریان از خرید، این امکان را برای آن ها فراهم نموده است تا در صورت انصراف از خرید به هر دلیل از قبیل: سفارش گذاری اشتباه، رفع نیاز مشتری، عدم مطالعه دقیق مشخصات فنی در سایت یا برداشت متفاوت از مشخصات و عکس سایت یا کاتالوگ با محصول دریافتی و یا آسیب دیدگی ظاهری، ضمن رعایت شرایط بازگشت کالا، آن را به شرکت عودت و مبلغ خود را با شرایط مندرج در سایت شرکت دریافت نمایند.
در صورت نیاز کارفرمایان به ارائه خدمات پشتیبانی روی پروژه های اجرا شده، این شرکت آمادگی دارد تا خدمات پشتیبانی خود را سه سطح پیشگیرانه، کامل و تمام وقت ارائه نماید.
در صورتی که مطالب ارائه شده در سایت و یا دستورالعمل های مربوطه، پاسخگوی نیاز شما نگردید، خواهشمند است از طریق ارسال نامه الکترونیکی به آدرس aftersales@tiamnetworks.ir و یا تماس با شماره تلفن ۶۶۹۴۲۳۲۳ (٩٨٢١+) داخلی ٢ موضوع را پیگیری فرمایید.