معرفی شرکت تیام شبکه


تاریخچه تیام شبکه

آغاز دهه ۷۰ همزمان با آغاز شکل گرفتن شرکت تیام شبکه بود. این مجموعه کار خود را با تعداد بسیار اندکی از متخصصانشروع کرد. دهه هفتاد، دهه سازندگی کشور بود و شرکت تیام شبکه در بحبوحه سازندگی کشور، در سال ۱۳۷۳ شکل گرفت و در سال ۱۳۷۴ فعالیت رسمی خود را به شماره ثبت ۱۱۳۳۸۶ آغاز کرد. در آن سال‌ها نیاز کشور به فناوری‌های روزدنیا روز به روز بیشتر می‌شد و کشور برای ارتقای سطح سازمان‌های خود در حوزه آی تی، به خدمات و محصولات به روز در زمینه فناوری اطلاعات نیاز داشت. مؤسسان، مدیران و کارکنان مجموعه تیام شبکه که شروع به کارشان در این مجموعه با سازندگی کشور همراه بود، با هدف ارتقای صنعت IT در ایران و کمک به بهبود کارایی فعالان عرصه تولید و خدمات‌رسانی، پیشرفت در صنعت کشور را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دادند، و امروز با لطف پروردگار، تلاش و مهارت پرسنل این مجموعه‌ی توانمند و دانش مدیران، شرکت تیام شبکه از پیشگامان عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات به شمار می رود. نگاه آینده‌نگرانه و تلاش برای تحقق خواسته‌های بازار سبب شد تا تیام شبکه در حوزه مشاوره، طراحی، تولید، پیاده‌سازی، نظارت، پشتیبانی و پیش ممیزی شبکه‌های محلی و مراکز داده همواره از برترین فعالان عرصه آی‌تی باشد.


چشم انداز

چشم انداز شرکت تیام شبکه ارائه جديدترين محصولات و راه‌کارهای ارتباطی همگام با شرکت‌های معتبر در سطح جهانی، انتخاب اول در بين متقاضيان تجهيزات ارتباطی در ايران و پاسخگویی به تمام نیازهای کشور در این حوزه است.


ماموریت

ماموریت شرکت تیام شبکه، ارائه کالاها و خدمات قابل اعتماد و با کیفیت، جهت راه‌اندازی زیر ساخت فیزیکی شبکه و مرکز داده، برای سازمانها و  شرکت‌های متوسط و بزرگ دولتی و خصوصی است، به طوری که ارزش خلق شده برای مشتریان خود را نسبت به هزینه‌ای که می‌پردازند، از طریق نوآوری، خلاقیت، بهبود مستمر در کیفیت محصولات، خدمات و فرآیندها، حداکثر نماید.

این شرکت اهداف خود را ضمن پایبندی به ارزش‌هایی که بدان معتقد است دنبال می‌کند و با گزینش و استفاده از نیروهای کارآمد به فعالیت در یک فضای  رقابتی سالم می‌پردازد و با ایجاد یک رابطه برد - برد در ارتباطات تجاری، گامی موثر در جهت بهبود و ارتقای سطح تامین‌کنندگان، توزیع‌کنندگان و جامعه بر می‌دارد.

ارزش‌‌ها

خط مشی شرکت تیام شبکه، در سه بعد رهبری و مدیریت، مشتریان، و جامعه و کارکنان دیده شده است:


رهبری و مدیریت

  • ایمان به تصمیم‌گیری بر پایۀ تجزیه و تحلیل واقع‌گرایانه با تفکر سیستمی

  • تعهد به محرمانگی، یکپارچگی و قابل دسترس بودن اطلاعات

  • تلاش برای تحقق الزامات قانونی، در تمامی ابعاد سیستم مدیریت سازمان

  •  بهبود مستمر فرآیندها و عملکرد سازمان در راستای افزایش رضایت‌مندی کلیۀ ذی‌نفعان

  •  جذب و به کارگیری نیروهای متخصص و خلاق به عنوان سرمایه‌های فکری و آینده‌ساز برای جامعه


مشتریان

 • برآورده‌سازی کلیۀ نیازمندی‌های مرتبط با محصول و خدمات مشتریان به عنوان عضوی از خانوادۀ تیام

  • طراحی و ارائه خدمات با کیفیت برتر در حوزۀ IT جهت برآوردن نیازها و خواسته‌های مشتریان و افزایش سهم از بازار

  • به کارگیری انواع فناوری‌های خلاقانه و نوین جهت ارتباط آسان و سریع مشتریان با سازمان

  • ارائه خدمات بهینه با رویکرد بهبود مستمر در جهت رسیدگی موثر و رضایت‌بخش به شکایات و اختلافات مشتریان


جامعه و کارکنان

  • ایمان به موفقیت سازمان تنها با همراهی سرمایه‌های انسانی خلاق و یادگیرنده

  • بهبود کیفی زندگی کاری، ارتقای سطح انگیزه و سلامت کارکنان

  • ارتقای کارکنان بر مبنای صلاحیت و توانمندی و ارزیابی عملکرد منصفانه و دقیق به‌صورت مستمر

  • توسعۀ آگاهی و دانش سرمایۀ انسانی از طریق آموزش

  • تلاش در جهت نیل به محیط زیست پاک از طریق کاهش آلاینده‌های زیست محیطی و تکیه بر پیشگیری از بروز هر نوع آلودگی در محیط زیست

  • ارتقای محیط‌کاری سازمان از طریق توسعۀ فرهنگ آراستگی محیط‌کار


راهبرد شرکت

هر سازمانی و با هر اندازه‌ای، با تغییرات و تحولات سریعی روبروست و باید فعالیت‌های خود را طوری برنامه‌ریزی و مدیریت کند که در محیط متلاطم، و بازار به‌شدت رقابتی، موفقیت کسب کرده و تداوم حیات داشته باشد. لذا مدیران با این چالش رو‌به‌رو هستند که چگونه با این تغییرات مواجه شوند تا آسیب‌پذیری سازمان را کاهش دهند. برنامه‌ریزی استراتژیک، ابزاری را در اختیار سازمان‌ها می‌گذارد تا بتوانند تدوین و اجرای استراتژی را در وجوه مختلف سازمان دنبال کنند و بر عملکرد استراتژیک خود مدیریت داشته باشند. صنعت ICT یکی از صنایعی است که در طی ۵۰ سال گذشته به شدت دستخوش تغییرات شده است.

شرکت تیــام شبــکه، به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت IT، طی سالیان اخیر تلاش نموده است تا در راستای ماموریت و رسالت سازمانی، برنامه راهبردی خود را به گونه‌ای تنظیم نماید تا علاوه بر سازگاری با شرایط محیط بیرونی (فرصت ها و تهدیدها) و محیط درونی بنگاه (نقاط قوت و ضعف)، در راستای اهداف و چشم اندازبلندمدت شرکت باشد.

در تحلیل محیط داخلی بر اساس رویکرد کارکردی یا وظیفه‌گرا، موارد زیر جزو نقاط قوت و مزیت‌های رقابتی شرکت تیــام شبــکه محسوب می‌شود:

  • وجود دفتر مرکزی در تهران و شبکه نمایندگان در سراسر کشور
  • سه دهه تجربه اجرایی در زمینه پروژه‌های راه‌اندازی شبکه و مرکز داده
  • وجود ارتباطات فنی و تخصصی شرکت با مراجع تخصصی داخلی و خارجی
  • بهره‌گیری از پرسنل توانمند و خبره
  • وجود سیستم مدیریت یکپارچه پروژه در قالبISO9001،ISO14001  وOHSAS18001
  • برخورداری از سیستم نظام‌مند سنجش رضایت مشتریان
  • انبار وسیع و موجودی مناسب کالا جهت تحویل به موقع
  • ارائه سبد محصولات مرتبط و کالای End to End
  • امکان سفارشی‌سازی با توجه به دسترسی به تامین‌کننده معتبر
  • نمایندگی انحصاری محصولات جهت کنترل و مدیریت بازار
  • تجربه واردات و تجارت جهانی جهت تأمین کالا با قیمت مناسب
  • اعطای تخفیف‌های مناسب به مشتریان
  • تعهد در ضمانت محصول و خدمات پس از فروش
  • تجربه اجرای موفق پروژه‌ها، توان و اعتبار مالی
  • امکان عودت کالاهای فروخته شده ظرف مدت 7 روز
  • اخذ گواهی‌نامه رعایت حقوق مصرف‌کننده ملی و استانی به‌صورت متناوب

و در تحلیل محیط بیرونی، با بهره‌گیری از تکنیک PESTEL و بررسی نیروهای رقابتی مایل پورتر، و با استفاده از آمار منتشر شده توسط مراجع معتبر جهانی نظیر درجه آزادی اقتصادی ایران در سایت هریتیج، شاخص عملکرد محیط زیستی EPI، شاخص نوآوری GII، شاخص پیشرفت اجتماعی SPI و مطالعات موسسه Mundi، فرصت‌های زیر برای شرکت تیــام شبــکه متصور است:

  • لزوم راه اندازی مرکز دادۀ پشتیبان به‌علت فراوانی بروز حوادث قهری و وقوع بلایای طبیعی در کشور
  • تغییر سبک زندگی مردم و افزایش تقاضای کالا و خدمات IT
  • تغییر سبک کار سازمان از خدمات حضوری به خدمات آنلاین
  • تغییر سبک کاری کارمندان از حضور فیزیکی به‌صورت دورکاری
  • توجه به محیط زیست و کاهش حمل و نقل درون شهری از طریق ایجاد مراکز پیشخوان دولت
  • تنوع مشتریان (دولتی، شبه دولتی و شرکت‌های خصوصی)
  • بخش‌نامه دولت به کلیه ارگان‌های دولتی مبنی بر تامین نیاز با کالای داخلی
  • تعداد اندک رقبا در تولید کالای مشابه با کیفیت برابر
  • بالا بودن سطح تنوع محصولات و جلوگیری از ورود رقبای جدید
  • هزینه‌های بالای خروج از صنعت برای رقبا
  • فقدان دسترسی رقبای جدید به کانال‌های توزیع
  • بالا بودن هزینه‌های سرمایه‌گذاری در این بخش در مقابل دیگر صنایع
  • صرفه جویی مقیاس تولید

با توجه به مزیت‌های رقابتی شرکت، جهت ارائه خدمات IT در ایران (برتری نقاط قوت بر نقاط ضعف) و وجود ظرفیت‌های بالقوه موجود، جهت تولید و ارائه خدمات در کشور و بالاخره فضای رقابتی ایجاد شده در صنعت IT (برتری فرصت‌ها بر تهدیدها)، موفقیت شرکت تیــام شبــکه و کسب سهم از بازارهای موجود، در گرو استفاده از فرصت‌ها است، به‌طوری که با قرارگیری در ناحیه رشد و ساخت، استراتژی‌های رقابتی و محافظه کارانه برای شرکت متصور است. 

با مطالعاتی که روی برنامه استراتژیک 5 ساله قبلی شرکت تیــام شبــکه بعمل آمده است، استراتژی‌های 5 ساله بعدی شرکت، مورد بازنگری قرار گرفته و با تغییراتی، مجددا عملیاتی شده‌اند. با توجه به وضعیت و شرایط کنونی شرکت، و الویت‌بندی استراتژی‌ها با روش AHP و تحلیل داده‌ها در نرم‌افزار Expert Choice استراتژی‌های راهبردی شرکت به شرح ذیل خواهد بود، که شاه کلید موفقیت این شرکت نیز محسوب می‌گردند.

  • توسعه محصول و تکمیل سبد کالا
  • نفوذ در بازار و تمرکز بر مشتریان قبلی و جاری
  • توسعه بازار و اخذ نمایندگی در استان‌ها فاقد نمایندگی

بنابراین در طرح تجاری که براساس این استراتژی‌ها تدوین خواهد شد، اهدافی توسط تیم مدیریتی شرکت مورد بررسی و برنامه‌ریزی قرار خواهند گرفت، که نشان‌دهندۀ اهداف، برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان طی برنامۀ میان مدت ۵ ساله باشند.

بدیهی است تمام تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های فردی و گروهی طی ۵ سال آینده در چهارچوب این طرح تجاری بوده و عملکرد تمامی واحدهای صف و ستاد در کسب این اهداف در دوره‌های 6 ماهه مورد ارزیابی و کنترل قرار خواهند گرفت. در صورت عوامل انحراف از اهداف و برنامه‌ها، اقدامات اصلاحی مناسب اتخاذ خواهد شد. بدین صورت ضمن تضمین اکتساب اهداف مورد توافق در زمان‌های مشخص شده در این طرح، سیکل بهبود مداوم در سازمان نیز مورد توجه و کنترل قرار خواهد داشت. هدف تیم مدیریتی حاضر، رساندن شرکت تیــام شبــکه از موقعیت موجود به موقعیت مطلوب، و تحقق چشم‌انداز سازمان است. 

رتبه‌








مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های انفورماتیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات
شبکه داده‌های رایانه‌ای
 و مخابراتی


سیستم‌های ویژه

خدمات پشتیبانی

تولید و ارائه رایانه‌های غیر Mainframe
تولید و ارائه قطعات و ملزومات
آموزش و پژوهش

رتبه
رتبه
رتبه
رتبه
رتبه
رتبه
رتبه


١


١


١



۱


۱


۱


۴

 

بخش‌ها و واحدهای مختلف شرکت



 هیات مدیره


هیات مدیره شرکت تیــام شبــکه، مسئولیت کلی سازمان را بر دوش کشیده و عهده‌دار امور اساسی شرکت در مسیر ماموریت سازمان است. مدیران ارشد شرکت، به تصمیم‌گیری در مورد خط مشی، چشم انداز، ماموریت و اهداف سازمان و همچنین نظارت بر اجرایی شدن استراتژی و برنامه‌های راهبری می‌پردازند. از سوی دیگر، پویایی محیط کلان در کشور و صنعت، و تغییرات سریع محیطی ایجاب می‌کند که سیاستگذاران شرکت با بهره‌گیری از تفکر استراتژیک و تفکر سیستمی به  طراحی و اجرای برنامه بهبود، متناسب با شرایط موجود اقدام نمایند. انتخاب و انتصاب مدیران اجرایی، حمایت و نظارت بر عملکرد آنان، بررسی برنامه‌های  سالانه واحد‌ها و گزارش‌های مالی، تبادل، پردازش و نشر اطلاعات بین افراد  درون و بیرون سازمان طی جلسات رسمی و غیر رسمی، تامین منابع و تصویب بودجه  برای برنامه‌ها و طرح‌های پژوهشی از دیگر وظایف مدیریت شرکت است.
این شرکت با کمک کادر مدیریتی مجرب و با سالها تجربۀ فعالیت در شرکت‌های داخلی و خارجی، ساختار ترکیبی وظیفه‌ای-پروژه‌ای را در شرکت پیاده‌سازی نموده، به طوری که در این ساختار، به دلیل حضور مدیران میانی و سرپرستان در کوچکترین گروه‌های کاری شرکت و وجود باور استقلال و مسئولیت پذیری در این گروه‌ها و برقراری ارتباط از طریق ساختار عرضی با سایر واحد‌ها (ساختار وظیفه‌ای)، کلیت پروژه‌ها به تیم‌های کاری خودگردان (ساختار پروژه‌ای) سپرده شده است و تصمیم‌گیری در موارد خاص و فوری، بدون نیاز به طی سلسله مراتب اداری شرکت و اتلاف وقت انجام می‌پذیرد.
واحد مدیریت این شرکت با پایبندی به اصول اخلاقی و در جهت سودآوری مجموعه، تلاش دارد تا محیط کاری رضایت‌بخش را برای کارکنان، خدمات بی‌دریغ برای مشتریان، ارزش افزوده برای سهامداران و بستری مناسب جهت ارائه دانش و فناوری روز، به منظور پیشبرد و رفاه جامعه فراهم سازد.


بخش بازاریابی و فروش

بخش مهندسی فروش با ترکیب دانش فنی روز و مهارت‌های فروش و بازاریابی،  وظیفه تامین نیاز مشتریان به کالاهای درخواستی را به عهده دارد. تیم فروش  شركت تیام شبكه، بازارهای مختلف از جمله شبکه توزیع مویرگی کالا، مشتریان  دولتی، غیر دولتی، صنایع، سازمان‌ها، نهادها و ... را براساس درخواست‌های  مختلف از جمله استعلام، مناقصات، نامه‌های دریافتی و همچنین تلفنی  سرویس‌دهی می‌كند.
ثبت و نگهداری اطلاعات تماس مشتریان، حفظ و نگهداشت مشتریان جاری، افزایش  سهم فروش آن‌ها و جذب مشتریان جدید با توجه به مهارت‌های بازاریابی  کارشناسان این بخش، مشاوره‌های فنی قبل از فروش، حل مشکلات مشتری پس از  انجام فروش، همچنین پرزنت‌های تخصصی محصولات جدید به مشتریان مبنی بر اینکه  این محصولات چگونه نیازهای آنان را در حوزه IT برطرف می نماید، در راستای  تحقق به اهداف سالیانه فروش، از مسئولیت‌های واحد فروش محسوب می گردد.  همچنین این واحد به عنوان لبه ارتباطی شرکت با مشتریان، وظیفه هماهنگی و  ایجاد ارتباط مشتریان با واحدهای مختلف شرکت از جمله متخصصان واحد فنی و  مهندسی را نیز به انجام می رساند.

 

 بخش مالی

سیستم مالی و اداری شركت تیــام شبــکه با ایجاد یک ساختار منظم، با استفاده از نرم‌افزارهای مالی جامع و همچنین رعایت استانداردهای جهانی و  نوین حسابداری مربوط به موسسات IASB  ،IACPA، و AICPA  تلاش در جهت تحقق  اهداف شركت دارد.
فعالیت‌های بخش مالی و اداری شركت عبارتند از: تهیه و تنظیم صورت‌های مالی  و گزارشات مدیریتی و نظارت بر تهیه آن بر اساس استانداردهای حسابداری و  اطلاعات موجود در دفاتر شركت، پاسخگویی و پیگیری امور مربوط به مشتریان و  تلاش در جهت شفاف‌سازی حساب‌های فی‌مابین، اجرای كامل قوانین و مقررات شامل  قانون مالیات‌های مستقیم، مالیات بر ارزش افزوده و قانون كار، بهینه‌سازی  سیستم‌های منابع و مصارف، سرپرستی و نظارت بر امور انبار ورود و خروج كالا،  اجرای صحیح كلیه دستورالعمل‌ها و روش‌های مصوب مالی و پرداخت حقوق و مزایا.



 بخش فنی و مهندسی

واحد فنی و مهندسی شرکت تیــام شبــکه ضمن گردآوری کادر فنی مجرب، فعالیت تخصصی خود را در زمینه‌های شبکه‌های کامپیوتری و مراکز داده را آغاز کرده و با تکیه بر دانش فنی متخصصان خود و سال‌ها تجربه در زمینه مدیریت پروژه شبکه‌های کامپیوتری و مراکز داده، نسبت به ارائه خدمات مشاوره، طراحی، پیاده‌سازی، نظارت، تست، پیش ممیزی، آموزش، پشتیبانی، تحقیق و توسعه و سمینار اقدام کرده است  و سعی در برآوردن تمام نیازهای کارفرمایان در حوزه مراکز داده‌، در چارچوب یک راهکار جامع(Total Solution) از ابتدا تا انتها داشته است.

این بخش به‌منظور استفاده بهینه از حداکثر توان متخصصان در اجرای پروژه‌های خود، از ساختار ترکیب وظیفه‌ای سنتی و تیم‌های پروژه تحت عنوان ساختار ماتریسی بهره می‌گیرد و به تناسب گستردگی دامنه پروژه، از توان گروه‌های تخصصی مورد نیاز نظیر: برق، DCIM ، سرمایش، شبکه و ... استفاده می‌کند. 

كارشـناسان و مهـندسان شـركت تیــام شبـــکه با سابقۀ طراحی و راه‌انـدازی صدها پروژۀ دولـتی و غـیردولتی، به یكی از قوی‌ترین مجموعه های ارائه‌كـنندۀ راهکارهای جـامـع فنـی و مهـندسی، در زمـینۀ پروژه‌های شبکه‌های کامپیوتری و مراکز داده تبدیل شده و خدمات تخصـصی خود را به مشتریان ارائه می‌دهند.


  واحد منابع انسانی

واحد منابع انسانی شركت تیــام شبــکه با هدف تدارک نیرو و جذب افراد متخصص و کارآمد، حفظ، توسعه و ارتقای منابع انسانی شرکت، توسعه نظام‌های ارزیابی عملکرد، ترویج فرهنگ مشارکت و تقویت نظام‌های انگیزشی و افز ایش رضایت کارکنان، مدیریت بر اجرای اثربخش نظام‌های جبران خدمت، و همچنین مدیریت امور کارکنان و بهبود روابط کاری مدیران و کارمندان مشغول فعالیت است و به‌عنوان دارنده دانش تخصصی در حوزه مدیریت منابع انسانی، به ایفای نقش مشاوره برای مدیران و کارکنان می‌پردازد. 

تنظیم پیش‌نویس سیاست‌ها در فرآیند خط‌مشی‌گذاری، عضویت در كمیته تدوین راهبرد، بهبود روش‌ها و فرآیندهای كاری، میانجی‌گری برای كاهش اختلافات كاركنان، حل مشكلات نیروهای انسانی و ... از دیگر وظایف این واحد محسوب می‌شود.

 


  واحد روابط عمومی و تبلیغات

این واحد به منظور كسب جایگاه متمایز  و ارزشمند در میان رقبا و با شناسایی بازارهای هدف و ایجاد زمینه‌های مساعد برای معرفی خدمات و محصولات به مخاطبان جدید، با تحقیق و بررسی پیرامون نیازهای آشكار و پنهان موجود در بازار، مسئولیت ایجاد بازارهای نوین و گسترش محدوده خانواده مشتریان جهت افزایش سهم از بازار را بر عهده دارد.

مسئولیت تهیه و به روزرسانی كاتالوگ‌ها، برگزاری ایونت‌هایی نظیر: سمینارها، وبینارها و همایش‌ها و همچنین تولید محتوا، طراحی و به‌روزرسانی وب سایت، فعالیت‌ در شبکه‌های اجتماعی، ترجمه متن استانداردها و کتاب ها  برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی، تهیه فصل‌نامه، تولید محتوا و طراحی و چاپ خبرنامه، برگزاری نمایشگاه‌ها، جستجو و خرید هدایا، طراحی و چاپ تمامی نوشت‌افزارهای مورد نیاز نظیر پاكت، سربرگ، كارت ویزیت و ... بر عهده این واحد است.

 

  واحد انبار

واحد انبار، محلی برای حفظ و نگهداری كالاهای تولید شده، كالاهای وارداتی و نیز اقلام مصرفی است.  ثبت و كنترل موجودی كلیه اقلام مصرفی و كالاها و ارائه گزارش‌های لازم از مهم‌ترین وظایف این واحد به شمار می‌آید.

  • اطمینان از سلامت کالاهای خریداری شده
  • نصب هولوگرام و نصب علائم نشان‌دهنده شرایط حمل و نقل و نگهداری محصول  
  •  آماده‌سازی کالا جهت ارسال برای مشتری طبق درخواست واحد مهندسی فروش
  • کنترل سلامت ظاهری کالا برای مشتری
  • هماهنگی با مشتری در خصوص نحوه و زمان ارسال و در صورت نیاز اعزام نیرو جهت حمل‌ونقل در محل تحویل به مشتری
  • ارائه گزارش موجودی اقلام به بخش‌ها و واحد‌ها جهت تامین مجدد کالا در صورت نیاز

 


 

  دایره خرید

مسئولیت اصلی و حیاتی این دایره، تامین کالاهای مورد نیاز واحد های تولید و فنی می باشد.این دایره با میدان عملیاتی گسترده در میان تامین کنندگان داخلی و خارجی اقدام به مرتفع نمودن این نیازها می نماید.که با مدیریت و کنترل فرآیند خرید کالا در داخل و خارج از کشور می‌تواند از بروز هزینه‌های مازاد به شرکت جلوگیری نماید. اطلاع از نیاز تمام بخش‌های سازمان و طبقه بندی بر حسب نیاز و اولویت‌بندی از دیگر اموری است که در این دایره صورت می پذیرد.

از دیگر امور محوله به این دایره ارزیابی کیفیت و مقایسه قیمت کالاها در میان تامین کنندگان می باشد.

 


 

  دایره خدمات پس از فروش

شرکت تیام شبکه درراستای جلب رضایت مشتریان و نیز حفظ مشتریان، متناسب با چشم انداز و ماموریت خود، اقدام به برقراری ارتباط نزدیک با مشتریان خود کرده تا نیازهای آنها را مرتفع سازد.

دایره خدمات پس از فروش شرکت تیام شبکه همواره پاسخگوی نیاز مخاطبان خود بوده است و آمادگی خود را برای سرویس‌دهی به کارفرمایان اعلام می‌دارد، که این خدمات شامل تشخیص و رفع مشکلات دیتاسنتر و پشتیبانی فنی محصولات 

می‌باشد. در صورت نیاز کارفرمایان به ارائه خدمات پشتیبانی و پس از فروش بر روی کالاها و پروژه‌های اجرا شده، این شرکت در سه سطح خدمات پشتیبانی خود را ارائه می‌دهد.

  • پشتیبانی پیشگیرانه 
  • پشتیبانی کامل
  • پشتیبانی تمام وقت  


 

  دایره خدمات و لجستیک

مسئولیت اصلی این دایره، ارائه خدمات به پرسنل داخلی شرکت، انجام امور حفاظت فیزیکی، امور ترابری اداری و دفتری براساس روش‌های تدوین‌شده را بر عهده دارد. 

مدیریت ارسال مرسولات اداری، توزیع نامه‌های ورودی به شرکت، ارسال و تحویل نامه‌ها و مستندات به بیرون شرکت، پاسخگویی به تلفن‌ها، هماهنگی امور مربوط به گرفتن وسیله ایاب و ذهاب و تسهیلات رفاهی مربوط به سفرهای کاری، پیگیری تعمیرات تجهیزات و لوازم اداری و رفاهی از دیگر وظایف این واحد است. همچنین کلیه امور نظافتی و خدماتی، پذیرایی، نگهداری از فضای سبز و ... توسط پرسنل خدماتی انجام می‌شود.

 

 تندیس‌ها و تقدیرنامه‌ها

شرکت تیام شبکه دارنده ۲ دوره گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان از همایش ملی مصرف کنندگان و تولید کنندگان

دارنده ۲ دوره گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان از
همایش ملی مصرف کنندگان و تولید کنندگان
 

 

شرکت تیام شبکه دارنده ۵ دوره گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان از همایش مصرف کنندگان و تولید کنندگان استان تهران

 

دارنده ۵ دوره گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان از
همایش مصرف کنندگان و تولید کنندگان استان تهران

 


لوح تقدیر و تندیس برگزیده از چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات «فاوا» یادواره شهید دکتر قندی - سال ۱۳۹۳

تندیس از همایش برترین‌های IT  سال ۱۳۹۵

 

 

شرکت تیام شبکه لوح تقدیر و تندیس شرکت در نمایشگاه های تخصصی در حوزه شبکه، مرکز داده

لوح تقدیر و تندیس شرکت در نمایشگاه های تخصصی در حوزه شبکه، مرکز داده

 


 

  گواهینامه‌ها

شرکت تیـــام شبـــکه  به منظور استقرار سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در سطح شرکت، خود را ملزم و متعهد به اصول زیر می‌داند:

  •  رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی
  • حفظ و ارتقای کیفیت محصولات ارائه شده با توجه به نیازها و خواسته‌های کارفرمایان و نیاز بازار
  • توسعه فرهنگ کیفیت و بسط ارزش‌های سازمانی
  • آموزش هدفمند و کاربردی کارکنان در جهت بهبود مستمر تمامی فرآیندها و فعالیت‌های شرکت و ارتقای کارگروهی
  • ارتقای روحیه و انگیزه کارکنان از طریق جلب مشارکت آنان و بهبود کیفیت کاری
  • کاهش و پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و تولید محصولات دوستدار محیط زیست
  • کاهش مداوم حوادث، حفظ و  ارتقای ایمنی و سلامت کارکنان و بهبود مستمر سیستم
  • اجرا و حفظ الزامات قانونی مرتبط با جنبه‌های زیست محیطی، ایمنی و بهداشت در سطح سازمان

این شرکت موفق به دریافت گواهی‌نامه‌ها و مجوزهای زیر شده است:

  • دریافت اولین گواهی‌نامه مشاوره پایه ۲ سازمان نصر توسط مدیرعامل شرکت تیام‌شبکه
  • اسـتانـدارد سـیسـتم مدیریت کیفیت 9001:2015 ISO
  • اسـتانـدارد سـیسـتم مـدیریت زیســت مــحـیطـیISO14001:2015 استاندارد سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای 18001:2007 OHSAS
  • استاندارد مشاوره، طراحی و پیاده‌سازی و نگهداری شبکه‌های کامپیوتری و مرکز داده 11801:2002 ISO/IEC
  • استاندارد درجه حفاظت EN/IEC 60529 - IP56&44
  • استاندارد سازه‌های مکانیکی و دستگاه‌های الکترونیکی EN/IEC60297
  • استاندارد سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE-MS
  • استاندارد کابل‌کشی عمومی برای محوطۀ مشتری ISO/IEC 24764:2019 مربوط به کابل‌کشی عمومی برای مراکز داده
  •  اخذ گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران
  • کسب نشان استاندارد ملی 1-1562 / 40-2-1562 مخصوص پمپ‌های گرمایی، دستگاه‌ها یتهویه مطبوع،‌رطوبت‌گیری‌های الکتریکی با ویژگی دستگاه‌های تهویه مطبوع
  • استاندارد سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISO 27001:2022
  • استاندارد سیستم مدیریت کیفیت در حوزه خدمات فناوری اطلاعات و ITوISO 20000:2018
  • مجوز نظام صنفی و رایانه‌ای کشور
  • رتبه شورای عالی انفورماتیک کشور
  • دارنده گواهینامه رتبه ۳ صلاحیت ارائه خدمات در حوزه پدافند سایبری در حوزه تخصصی مراکز داده با نوع کاربری طراحی و پیاده‌سازی (Passive) 

 

استاندارد ملی ایرانمعرفی اولین مشاور پایه ۲ سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ایران مهندس بابک رشیدی مدیرعامل شرکت تیام شبکه در مراسم گردهمایی مشاوران سازمان نصر تهران

کسب نشان استاندارد ملی 1-1562 / 40-2-1562

مخصوص پمپ‌های گرمایی، دستگاه‌های تهویه مطبوع،‌

رطوبت‌گیری‌های الکتریکی با ویژگی دستگاه‌های تهویه مطبوع

 

  مجوزهای فعالیت

معرفی اولین مشاور پایه ۲ سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ایران مهندس بابک رشیدی مدیرعامل شرکت تیام شبکه در مراسم گردهمایی مشاوران سازمان نصر تهران

معرفی اولین مشاور پایه ۲ سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ایران
مهندس بابک رشیدی
مدیرعامل شرکت تیام شبکه
در مراسم گردهمایی مشاوران سازمان نصر تهران

 

 

  رضایت‌نامه‌های شرکت تیام شبکه

مراکز مختلف طرف قرارداد با شرکت  تیـــام شبـــکه، پس از پایان پروژه، رضایت‌نامه کتبی به شرکت تیـــام  شبـــکه ارائه کرده‌اند و در آن از کیفیت کالا و خدمات، تحویل به موقع  کالا،  انجام به‌ موقع پروژه طبق برنامۀ زمان‌بندی، تسلط و تبحر کارشناسان و  تیم‌ فنی یاد شده است.