اگرچه این نمایشگاه تحت تاثیر محدودیت‌های اینترنت، رکود بازار آی تی و عدم حضور برخی استارتاپ‌ها برگزار شد ولی محفلی برای ارتباط و گفت‌وگوی دوباره مردم و متخصصان با صاحبان فناوری و ایده و زنده نگه داشتن امیدهای رشد اقتصاد دیجیتال بود. الکامپ ۲۶ بیش از ۱۲۰ هزار نفر بازدیدکننده و ۴۸۰ شرکت در ۵۳ موضوع حضور داشتند. حدود ۷۰ میهمان خارجی از ۱۰ کشور جهان و در قالب ۴۰ شرکت از سالن‌های مختلف الکامپ امسال بازدید کردند و طی ۵ روز، ۱۱۰ نشست و سخنرانی با حضور ۱۵۳ نفر مرد و زن فعال فضای صنفی و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار گردید. آمارهای ثبت‌نام از بازدیدکنندگان نشان می‌دهد ۷۸ درصد مرد و ۲۲ درصد زن بودند و حدود ۱۵۰ استارتاپ‌ها هم موفق شدند خودشان را به ایستگاه بیست و شش نمایشگاه الکامپ برسانند. شرکت تیام شبکه در سالن ۳۸ الکامپ امسال، با مجموعه‌ای از محصولات و راهکارهای جدید خود مانند «راهکار ایزولاتور ارتعاشات» و «دستگاه Dummy Load» یا تست و ارزیابی سیستم سرمایشی مراکزداده حضور داشت. در مدت ۵ روز نمایشگاه، مقامات و مسئولان ارشد کشوری، مدیران شرکت‌های دولتی و خصوصی، صاحبان فناوری و متخصصان حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات، با حضور در غرفه تیام شبکه، ضمن بازدید و آشنایی از نزدیک با محصولات این شرکت، گپ و گفتی با مدیران مجموعه داشتند.